بازرگانی تصفیه ایران
مشاهده در نسخه اصلی سایت

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب دارای انواع مختلفی است که از سه مرحله تا هشت مرحله ای متفاوت هستند، فیلتر های این دستگاه ها به ترتیب شامل: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، غشای ممبران که در تمام دستگاه های تصفیه کننده آب موجود هستند، اما در دستگاه های با فیلتر های بیشتر، فیلترهای دیگری هم وجود دارند که عبارت اند از: فیلتر کربن خطی، فیلتر مواد معدنی، فیلتر آلکالاین و فیلتر فرابنفش هر یک به نحوه وظیفع فیلتراسیون آب را برعهده دارند.

فروش  فیلتر و دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و آبسردکن در انواع برندها و تحویل درب منزل، با شماره تلفن های: 09124606005 و  02166675391 تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب اکولایف Premium

تصفیه آب اکولایف پریمیوم دارای هشت مرحله فیلتر و بدون شک یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی موجود در بازار است.

 

همانطور که میدانید برندهای تصفیه آب زیادی در بازار ایران وجود دارد که شاید بسیاری از فروشندگان آنها ادعای تایوانی بودن محصول را داشته باشند.

 

میخواهیم ابتدا دستگاه تصفیه آب اورجینال با قطعات اورجینال را به شما نشان دهیم تا در دام افراد سودجو نیفتید.

 

تصفیه آب اکولایف پریمیوم دارای مخزن تانک پک TP19 ساخت کسور تایوان و از بهترین مخزن های موجود در ایران است. این مخزن انتی باکتریال بوده و امکان رشد جلبک در آن وجود ندارد.

 

 

همانطور که مشاهده میکنید، مخزن تانک پک تایوان دارای حک تانک پک و حک ساخت تایوان بوده و سه لایه بودن مخزن در تصویر بالا کاملاً مشخص است.

 

در تصویر بالا سه تا از مخزن های متداول بازار را مشاهده مینمایید که فقط مخزن سمت راست مخزن تانک پک تایوان است و دوتای دیگر مخزن ایرانی هستند، این مخزن ها از نظر قیمت تفاوت بسیار بالایی دارند و از نظر کیفیت هم متفاوت هستند(مخزن های ایرانی تک لایه پلاستیکی و مخزن تانک پک سه لایه انتی باکتریال است) وهمانطور که قبلاً گفتیم بهترین مخزن موجود در بازار ایران مخزن تانک پک میباشد.

 

هوزینگ تصفیه آب اکولایف پریمیوم فودگرید بوده و ساخت کشور تایوان وکمپانی اورگانیک است، همانطور که مشاهده مینمایید در زیر هوزینگ حک تایوان کاملاً مشخص است، ضمناً قیمت هوزینگ تایوان و ایران در بازار بسیار متفاوت است.

 

سویچ های پرشر و لوپرشر که در تصویر بالا میبینید تایوانی اورجینال و دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد، این سوییچ ها در کیفیت دستگاه بسیار تاثیر گذار هستند و همانطور که در تصویر بالا مشاهده مینمایید سویچ اورجینال دارای حک تایوان است.

 

ممبران قلب دستگاه تصفیه آب است، این فیلتر بسیار مهم در محفظه ای قرار میگیرد به اسم هوزینگ ممبران،

 

 

هوزینگ ممبران استفاده شده در تصفیه آب اکولایف همانطور که مشاهده مینمایید در تصویر بالا ساخت کمپانی پیوریفر تایوان است و دارای حک پیوریفر و حک تایوان میباشد.

 

اینها فقط نمونه کوچکی از قطعاتی است که در تصفیه آب تایوانی اورجینال باید وجود داشته باشد، شما با شناخت بخشی از این قطعات میتوانید تصفیه آب اورجینال را از تقلبی تشخیص دهید.

 

هدف ما عرضه و پخش تصفیه آب اورجینال اصلی با قیمت مناسب است تا تمامی هموطنان بتوانند راهای شناخت دستگاه اورجینال را مشاهده نمایند، تصفیه آب اورجینال دارای عمر بسیار بالا تری نسبت به نمونه های فیک آن میباشد و شناخت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

تصفیه آب اکولایف یکی از قوی ترین و باکیفیت ترین تصفیه آب های موجود در ایران است که در ایران به صورت انحصاری توسط بازرگانی تصفیه ایران عرضه و پخش میشود. در ساخت این دستگاه از قطعات استاندارد استفاده شده است و به همین دلیل تعمیرات آن بسیار راحت میباشد.

 

قطعات به کاررفته در تصفیه آب اکولایف از بهترین نوع خود بوده و این قطعات راندمان دستگاه را بسیار بالا میبرند.

 

کمپانی اکولایف از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب بهره میبرد و با داشتن ممبران بسیار قدرتمند قادراست تا ریز ترین آلاینده های موجود در آب را حذف نماید.

 

قیمت 4,650,000 تومان

 

قیمت تصفیه آب اکولایف پریمیوم ۸فیللتر با تخفیف ویژه 3,950,000 تومان

دستگاه تصفیه آب اکولایف اکونومی

عمربالای قطعات از خصوصیت های اصلی تصفیه آب اکولایف است، این شرکت با به کارگیری بهترین قطعات توانسته دراین موضوع بسیار خوش نام باشد.

 

مدل اکونومی همینطور که از نام آن مشخص است برای افرادی که با بودجه کمتر نسبت به مدل پریمیوم قصد خرید تصفیه آب تایوانی دارند بسیار مناسب است.

 

استانداردهای به کاررفته در قطعات این دستگاه به این معنی میباشد که این قطعات تحت نظارت سازمانهای جهانی تهیه و تولید شده اند.

 

 

پمپ این دستگاه ساخت کشور از بهترین نوع خود دارای توان خروجی بسیار بالا و درعین حال بسیار بی صدا میباشد.

 

مخزن به کار رفته در این مدل دارای توان ذخیره ۴ گالن آب تصفیه شده میباشد.

 

هوزینگ های به کار رفته در اکولایف مدل اکونومی Food Graide بوده و با آب ترکیبات شیمیایی انجام نمیدهد.

 

فیلترهای به کاررفته در این دستگاه از بهترین متریال ساخته شده و قادر است تا تمام آلاینده های موجود در آب را به طور کامل از آب حذف نماید تا آب تصفیه شده دارای بهترین کیفیت باشد.

 

قیمت 3,800,000 تومان

 

قیمت تصفیه آب اکولایف مدل اکونومی با تخفیف ویژه 3,250,000 تومان

دستگاه تصفیه آب CCK اورجینال 8 فیلتر

دستگاه تصفیه آب سی سی کا یکی از با کیفیت ترین دستگاههای دنیاست، جنس قطعات به کار رفته در این دستگاه بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و همچنین از بهترین نوع فیلتراسیون بهره میبرد، تمام این خصوصیات باعث شده تا همه تصفیه آب سی سی کا را یکی از برندهای خوب نام ببرند، این دستگاه در فیلترهای پیش تصفیه رسوبات مانند شن و ماسه، گل و لای را از آب حذف مینماید، سپس در مرحله چهارم با استفاده از ممبران فیلمتک ساخت کشور آمریکا تمامی آلودگی ها، مواد شیمیایی، میکروب، باکتری و … تا 0,0001 میکرون و با دقت 99 درصد از آب حذف میشود، سپس بعد ازعبور آب از فیلتر پست کربن که وظیفه بهبود رنگ و بوی آب را دارد وارد فیلتر مرحله ششم شده و مواد معدنی مفید به آب اضافه میگردد.

آب تصفیه شده سپس دردستگاه های سی سی کا وارد فیلتر مرحله هفتم که به آن فیلتر قلیایی ORP گفته میشود که وظیفه تنظیم PH آب را برعهده دارد و همچنین برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند بسیار مفید است، سپس وارد مرحله هشتم میشود و در این مرحله با استفاده از این فیلتر اکسیژن به آب اضافه میگردد.

مشخصات سی سی کا

• پمپ پر قدرت و کم صدا با قدرت 125 psi
• شیر برداشت اهرمی از جنس کرم
• تاییدیه جهانی NSF و استاندارد غذا ودارو آمریکا FDA
• دارای تکنولوژی اسمز معکوس RO
• قطعات بسیار با کیفیت با طول عمر بالا
• هوزینگ دوبل اورینگ FOOD GRADE

به طور کلی اگر به دنبال یک دستگاه با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید تصفیه آب سی سی کا قطعاً گزینه بسیار مناسبی است.

 

دستگاه تصفیه اسمارت مدل PLANT

کمپانی اسمارت یکی از شرکت های مطرح در ساخت دستگاه آب شیرین کن است که محصولات خود را در کشور های آسیایی و اروپایی به فروش میرساند.

اسمارت با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و طراحی خاص خود به عنوان یکی از خاص ترین برندهای کشور تایوان و همچنین برنده طراحی در سال 2018 شد.

دستگاه تصفیه آب اسمارت را میتوان یکی از قوی ترین دستگاه های موجود در دنیا دانست که با تکنولوژی اسمز معکوس RO قادر است تا ریز ترین آلاینده های موجود در آب را حذف نماید،

دستگاهی که در کمال زیبایی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و استفاده از قطعات با کیفیت باعث شده در عمر بالایی نیز داشته باشند.

تصفیه آب اسمارت دارای استاندارد جهانی NSF, FDA WQT,CE است.
استفاده از پمپ پر قدرت و کم صدا و همینطور مخزن و قطعات کیفیت بالا باعث شده تا آب تصفیه شده از این دستگاه از خلوص بالایی برخوردار باشد.

 

انواع دستگاه تصفیه آب اسمارت مدل PLANT

اسمارت 6 فیلتر معدنی ساز: در این مدل در فیلتر مرحله ششم از فیلتر مینرال استفاده شده تا املاح معدنی مفید برای بدن مانند سدیم، پتاسیم و… به آب اضافه شود

اسمارت 7 فیلتر قلیایی: در فیلتر مرحله هفتم این دستگاه از فیلتر ORP قلیایی استفاده شده تا با استفاده از فیلتر قلیایی بتوان PH آب مصرفی را تنظیم نمود و همینطور خاصیت آنتی اکسیدانی این فیلتر باعث میشود تا برای افرادی که از بیماری های گوارشی رنج میبرند بسیار مناسب باشد.

اسمارت 8 فیلتر اکسژن ساز: در این مدل دستگاه علاوه بر فیلتر قلیایی ORP از فیلتر اکسژن ساز UF استفاده شده تا اکسژن به آب اضافه شود، این مدل دستگاه برای گردش خون ، رفع خستگی، رفع گرفته گی عضلات کمک بسیاری مینماید.

ارسال و نصب رایگان + 2 سال گارانتی طلایی + خدمات پس از فروش مادام العمر

دستگاه تصفیه آب اکواپیور مدل کیسی

تصفیه آب اکواپیور در واقع برند آمریکایی و شناخته شده ای است که در چند سال اخیر در کشور تایوان تولید میشود و تحت لیسانس آمریکا فعالیت مینماید. این برند با شکل ظاهری زیبا و متفاوت خود و همچنین کیفیت قطعات بسیار بالا توانسته رضایت مندی مشتریان را به خود جلب نماید.

در داخل کیس دستگاه که مانند کیس کامپیوتر است تمام‌ فیلتر ها و مخزن قرار گرفته است و برای افرادی که در زیر سینک ظرفشویی فضای کمی دارند بسیار مناسب است و حجم کمی را اشغال مینماید.

دستگاه آب شیرین کن اکواپیور AQUA PURE با تکنولوژی اسمز معکوس RO قادر است تمامی آلاینده ها، میکروب، باکتری و… را از آب حذف نماید.

دارای استانداردجهانی WQT, NAF ,FDA

مخزن دستگاه تانک پک تایوان با ظرفیت 7,5 لیتر و برای خانواده های با جمعیت متوسط بسیار مناسب است.

دستگاه تصفیه آب تانک پک مدل RO8

توجه داشته باشید: تصفیه آب تانک پک اورجینال دارای حک برند و حک MADE IN TAIWAN بر روی بدنه، هوزینگ، فیلترها و مخزن است و تنها در این صورت است که میتوانید تانک پک اورجینال را از تانک پک تقلبی تشخیص دهید.

کمپانی TANK PAC جزو دستگاههای شناخته شده در دنیا و ایران است، البته کیفیت محصولات این شرکت مانند مخزن آن باعث شناخت بهتر این کمپانی خوش آوازه شده است. در قطعات استفاده شده از این دستگاه از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده و برند تانک پک دارای استاندارد جهانی صنعت آب مانند WQT, NSF,FDA است.

این دستگاه از تکنولوژی اسمز معکوس RO استفاده میکند و قادر است تا ریز ترین آلاینده ها را از آب با ضریب دقت 99 درصد حذف نماید.

دارای 2 سال گارانتی طلایی + خدمات پس از فروش مادام العمر + حمل و نصب رایگان میباشد

 

دستگاه تصفیه آب فلاکس تک مدل CE

دستگاه تصفیه آب فلاکس تک و به صورت پک شده تصفیه بازرگانی تصفیه ایران وارد ایران میشود و شما میتوانید جهت استعلام اورجینال بودن آن را در سایت کمپانی فلاکس تک ملاحظه فرمایید.

فلاکس تک نام پر آوازه ای است که از نظر کیفیت و کارایی در بین برندهای تایوانی موجود در ایران زبان زد است.

مخزن فلاکس درون کیس دستگاه قرار دارد و با حجم 7,5 لیتر است، این دستگاه با توجه به حجم و اندازه ای که در زیر کابینت اشغال میکند برای افرادی که فضای کمی در زیر کابینت دارند بسیار مناسب است.

ممبران استفاده شده در این دستگاه 75 گالن و ساخت کمپانی داو آمریکا و با نام تجاری فیلمتک آمریکاست.

یکی از نکات قوت این دستگاه این است که بر خلاف دستگاههای کیسی موجود در بازار، به جای فیلتر اینلاین از فیلتر استاندارد استفاده میکند و این موضوع باعث شده تا هم هزینه تعویض فیلتر کمی داشته باشد و هم اینکه به راحتی قابل دسترس باشد.

دارای 2 سال گارانتی طلایی تصفیه ایران + حمل و نصب رایگان + خدمات پس از فروش مادام العمر

 

دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل Ace-01

تصفیه آب easy well در سال 1986 تاسیس و به تولید این دستگاه ها پرداخته است و میتوان این برند را یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده آب شیرین کن در دنیا دانست. یکی از مزییت های تصفیه آب ایزی ول این است که در تولید این دستگاه از قطعات با کیفیت بسیار بالایی استفاده شده و کیفیت بسیار بالایی دارد، همچنین تمامی دستگاهها در خط تولید این کمپانی به صورت کامل تست میشود.

تصفیه آب EASY WELL قادر است تا تمام آلاینده های موجود در آب را مانند آرسنیک، نیترات، نیتریت ، باکتری، میکروب و … را تا 99 درصد و با ضریب دقت 99 درصد از بین میبرد، همچنین از مزیت های فیلتر اینلاین میتوان به این موضوع اشاره کرد که در دستگاه با فیلتر های اینلاین به دلیل اینکه از هوزینگ استفاده نمیشود و زمان تعویض فیلتر به طور کامل عوض میشود آلودگی هوزینگ وجود ندارد.

حمل و نصب دستگاه به صورت رایگان انجام میشود، همچنین دارای 3 سال گارانتی طلایی تصفیه ایران و خدمات پس از فروش مادام العمر میباشد.

دستگاه تصفیه آب سیلور ایکس 9 فیلتر

تصفیه آب سیلور ایکس دارای بهترین نوع فیلتراسیون از نوع خود میباشد، تمامی فیلترهای استفاده شده در در دستگاه تصفیه SILVER X از نوع گیاهی و از بهترین نوع آن میباشد و قادر است تا آلاینده ها را به راحتی تصفیه نماید،

دستگاه آب شیرین کن سیلور ایکس ساخت کشور تایوان و دارای تکنولوژی اسمز معکوس است، همچنین این دستگاه در مرحله نهم خود از فیلتر نانو که ساخته شده از ورقه های نانوسلولوزی است که خاصیت آنتی باکتریالی را دارد و فرق آن با فیلتر ماورابنفش UV این است که هم هزینه نگهداری کم تری دارد و دارای دقت بالایی میباشد، در ضمن در مرحله هشتم این دستگاه ااز فیلتر اکسیژن ساز استفاده شده که این فیلتر قابلیت این را دارد تا به صورت محلول اکسژن به آب اضافه نماید.

حمل و نصب به صورت رایگان انجام میپزیرد، همچنین هزینه دستگاه بعد از تست و نصب توسط کارشناسان شرکت انجام میپزیرد، 2 سال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش مادام العمر

دستگاه تصفیه آب اسمارت 7 فیلتر مدل SKY

اسمارت را میتوان یکی از قوی ترین کمپانی های تولیدکننده دانست که محصولات آن در کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا انجام میشود، محصولات این کمپانی در کشور های آسیایی و اروپایی وجود دارد، از مزیت های این دستگاه میتوان به کیفیت بالا در کنار طراحی بسیار زیبا و مقرون به صرفه بودن آن نام برد.

فیلترهای استفاده شده و قطعات موجود در در این دستگاه دارای استانداردهای جهانی و از بهترین نوع خود میباشد، همچنین ممبران به کار رفته در SMART ساخت کمپانی داو آمریکا و با نام تجاری فیلمتک است، این ممبران دارای 75 گالن خروجی آب است (معمولاً اکثر دستگاه های موجود در بازار دارای 50 گالن خروجی آب هستند)

رنگ و ظاهر بسیار شیک و زیبای این دستگاه توانسته تا آن را از بقیه دستگاههای موجود در بازار متمایز نماید.

اسمارت دارای دو سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر میباشد، همچنین ارسال و نصب دستگاه به صورت رایگان بوده و هزینه نصب دستگاه بعد از تست عملکرد توسط کارشناسان انجام میپزیرد.

دستگاه تصفیه آب اسمارت مدل کیسی

اسمارت کیسی را میتوان یک دستگاه با کیفیت دانست که در این حال فضای کمی را اشغال مینماید، درون کیس دستگاه تمام قطعات مانند پمپ + ترانس+ شیر برقی + های پرشر +لوپرشر قرار دارد، این دستگاه دارای هفت مرحله فیلتراسیون است و توانایی این را دارد تا با تنظیم PH آب آشامیدنی، آب تصفیه شده را با خلوص بسیار بالا تحویل دهد، تصفیه آب اسمارت کیسی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی میباشد و از بهترین نوع فیلتراسیون برخوردار است.

این دستگاه مانند تمام دستگاههای اسمز معکوس RO قابلیت این را دارد تا به ساید وصل شود، همچنین دارای بهترین نوع مخزن یعنی مخزن تانک پک تایوان TP 19 است و در مواقع قطعی آب و یا نبود برق به شما این امکان را میدهد تا به صورت ذخیره ۱۹ لیتر آب تصفیه شده داشته باشید.

تصفیه کننده های آب کیسی با توجه به سایزی که دارد به راحتی در زیر کابینت نصب میشود و آب تصفیه شده به وسیله شیر برداشت اهرمی در روی سینک هدایت میشود.

حمل و نصب دستگاه اسمارت به صورت رایگان بوده و تمامی قطعات مورد نیاز درون کارتن دستگاه موجود است، همچنین هزینه نصب بعد از تصب و تست دستگاه توسط کارشناسان شرکت انجام میپزیرد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر شش فیلتر

این دستگاه مونتاژ ایران و دارای قطعات ساخت کشور تایوان است، این مدل از تصفیه آب سافت واتر به دلیل کیفیتی که دارد عموماً توسط برخی افراد سودجو به جای سافت واتر ساخت تایوان به فروش میرسد، این دستگاه برای افراد با بودجه متوسط انتخاب بسیار مناسبی میباشد، البته کیفیت آن مانند دستگاه های ساخت کشور تایوان نیست اما دارای کیفیت قابل قبولی میباشد، دستگاههای مونتاژ داخل بستگی به قطعاتی که در ساخت آن استفاده میشود قیمت گذاری میشود، نمونه ارائه شده در ایران کاملاً دارای قطعات تایوانی و اورجینال است.

دارای یک سال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش ده ساله، حمل و نصب دستگاه رایگان انجام میشود و هزینه بعد از نصب و تست توسط کارشناسان شرکت انجام میپزیرد

دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال

تصفیه آب سافت واتر را میتوان جزو برترین برندها دانست، آب شیرین کن های ساخته شده در این کمپانی با سابقه سالهاست که در منازل بسیاری از هموطنان جا خوش کرده اند و میتوان آن را یکی از با کیفیت ترین تصفیه آب های موجود دانست، پمپ قوی و کم صدا ، استفاده از قطعات با کیفیت و با دوام همراه با تکنولوژی روز دنیا یعنی اسمز معکوس RO و همچنین دارا بودن استاندارد جهانی WQT, NSF ,FDA از خصوصیات بارز سافت واتر اورجینال است، استفاده از بهترین نوع مخزن یعنی مخزن تانک پک تایوان و کیفیت بالای قطعات مصرفی و استفاده از بهترین نوع فیلتراسیون باعث شده تا سافت واتر اورجینال جزو محبوب ترین برندهای کشور باشد، البته همین محبوبیت باعث شده تا نمونه های مونتاژ داخل هم در داخل کشور ساخته شود که در بالا توضیح دادیم.

شیر براشت اهرمی بسیار شیک و زیبا ، همچنین استفاده از هوزینگ دوبل اورینگ FOOD GRADE و اتصالات اورگانیک، نشانه این است که این دستگاه توانسته در کمال کارایی بسیار بالا از قیمت مطلوبی برخوردار باشد.

دارای 2 سال گارانتی طلایی تصفیه ایران + خدمات پس از فروش مادام العمر + حمل و نصب دستگاه کاملاً رایگان و هزینه بعد از نصب و تست توسط کارشناسان شرکت دریافت خواهد شد.

 

دستگاه تصفیه آب کامتک

دستگاه تصفیه آب کامتک با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس RO و همچنین طراحی خاص و منحصر به فرد خود توانسته است محصولات خود را در بازار های جهانی و ایران به فروش برساند و در مقابل رقبا با قدرت ظاهر شود. این دستگاه قادر است با استفاده از فیلترهای قدرتمند و ممبران فیلمتک اورجینال خود تمامی آلودگی های موجود در آب را مانند آرسنیک ، نیترات ، نیتریت، مواد شیمیایی، میکروب، باکتری و… از بین ببرد.

استفاده از هوزینگ دوبل اورینگ FOOD GRADE ساخته شده از مواد خوراکی باعث شده تا این دستگاه بعد از مصرف در طول سالیان طولانی دچار نقص و یا خرابی نشود.

کامتک قابلیت نصب به ساید را دارد، همچنین استفاده از مخزن تانک پک اورجینال TP19 و پمپ قدرتمند، شیر اهرمی بلند از جنس کرم، و داشتن استانداردهای روز از مزایای این دستگاه است.

دستگاه کامتک در مدل های هفت مرحله قلیایی و هشت مرحله اکسیژن ساز نیز موجود است

 

دستگاه تصفیه آب اکواپرو مدل 704YTP

تصفیه آب اکواپرو مدل 704YTP ساخت کشور تابوان و تحت لیسانس آمریکا است و از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده مینماید، پمپ بسیار قدرتمند، قطعات برقی با کیفیت باعث باعث بالارفتن عملکرد این دستگاه شده است، همچنین فیلتر ممبران استفاده شده در این دستگاه از نوع بهترین مدا آن ساخت کمپانی داو آمریکا با نام تجاری فیلمتک است، این فیلتر قابلیت تصفیه 75 گالن یا 275 تا 300 لیتر در شبانه روز را دارد. تصفیه اکواپرو قادر است تا ریز ترین آلودگی های موجود در آب را تا 0,0001 میکرون تصفیه نماید و آلاینده های موجود در آب مانند آرسنیک، نیترات، مواد شیمایی و… را با ضریب دقت 99 درصد از آب حذف نماید. همچنین استفاده از هوزینگ های دوبل اورینگ FOOD GRADE و استفاده از قطعات باکیفیت باعث شده تا عمر قطعات و لوازم به کار رفته در دستگاه اکوا بسیار بالا باشد.

این دستگاه از فیلتر یونیزه قلیایی ORP استفاده میکند که از مزایای این فیلتر میتوان به جلوگیری از بیماری قند خون، کاهش چربی و بهبود عملکر سیستم گوارشی و تنظیم PH آب و… اشاره کرد.

 

 

دستگاه تصفیه آب اسمارات با کیت هوشمند

منحصربه فرد ترین تکنولوژی به کار رفته خاص و هوشمند، سیستم هشدار تعویض فیلتر آن است، شاید بزرگترین چالشی که بسیاری از مصرف کنندگان درگیر آن باشند آگاهی از زمان تعویض فیلتر و همچنین آگاهی از خرابی احتمالی دستگاه تصفیه آب است، عدم آگاهی از زمان تعویض فیلتر و تعویض نکردن به موقع آن باعث میشود تا عمر فیلترهای دیگر و قطعات کم شده و باعث اسطحلاک‌ دستگاه میشود.

از مزایای سیستم هوشمند SMART میتوان به افزایش راندمان پمپ ، کاهش فشارهای ناشی از عدم تعویض به موقع فیلترها و کاهش هزینه های تعمییر و نگهداری و کاهش پساب در خروجی فاضلاب دستگاه میشود. همچنین ثبت میزان کارکرد دستگاه از مزایای سیستم هوشمند است.

اسمارت هوشمند با تکنولوژی اسمز معکوس RO قادر است تا هرگونه آلودگی را از آب شهری حذف نماید و آب خروجی از این دستگاه بدون هیچ گونه املاح اضافه میباشد.

مشخصات تصفیه آب اسمارت شامل

• پمپ قوی و کم صدا با 125psi قدرت
• شیر برداشت اهرمی ازجنس کرم با روکش استیل
• استفاده از بهترین نوع فیلتراسیون
• استاندارد WQT, NSF, FDA
• ممبران فیلمتک 13 لایه 75 گالن با تولید 300 لیتر در شبانه روز

دستگاه تصفیه آب اکواپرو مدل 703BTP قلیایی

آکواپرو مدل 703BTP یکی از کمپانی های مطرح کشور تایوان است که از تکنولوژی اسمز معکوس به تصفیه کردن آب میپردازد، این دستگاه قدر است آلودگی های موجود در آب را تا قطر 0,0001 میکرون از آب حذف نماید، همچنین برای ذخیره آب از مخزن تانک پک TP19 استفاده مینماید که قادر است تا در زمان قطع آب به میزان 19 لیتر آب تصفیه شده در اختیار شما قرار دهد (مخزن تانک پک بهترین مارک مخزن موجود در دنیاست)

استفاده از فیلتر قلیایی در این دستگاه باعث شده تا کیفیت آب خروجی از این دستگاه بسیار بالا باشد، از مزایای آب قلیایی میتوان به تنظیم PH آب ، بهبود سیستم گوارشی، یونیزه کردن که خاصیت ضدسرطانی به آب مصرفی میبخشد.

 

دستگاه تصفیه آب کلرواتر

کلر واتر CLEAR WATER از اسمز معکوس RO برای تصفیه کردن آب استفاده مینماید، این محصول در بدنه شاسی از حک برند کلر واتر و هولوگرام اصالت کالا استفاده مینماید که نشانه اورجینال بودن این محصول است.

کیفیت بالای قطعات و متریال استفاده شده کلر واترهمراه با تکنولوژی روز دنیا در کنار قیمت بسیار مناسب باعث شده تا این دستگاه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها جزو پرفروش ترین تصفیه آب خانگی باشد.

از مشخصات تصفیه آب کلر واتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• اتصالات فیتینگی اورگانیک
• کیفیت بالای قطعات
• هوزینگ FOOD GRADE
• فیلتراسیون با کیفیت بالا
• ممبران 13 لایه 50 گالن
• خدمات پس از فروش طولانی

دوسال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر، حمل و نصب رایگان، پرداخت بعد از نصب و تست توسط کارشناسان شرکت

 

 

دستگاه تصفیه آب التراتک 8 مرحله قلیایی

 

آب شیرین کن التراتک ULTRATEC یک دستگاه اسمزمعکوس است که جهت تصفیه کردن آب علاوه بر فیلتر معدنی ساز جهت اضافه کردن املاح معدنی مانند سدیم، منیزیم و… از فیلتر قلیایی ORP استفاده میکند که باعث تنظیم PH آب خروجی میشود و در کیفیت آب بسیار تاثییر گذار است، همچنین این دستگاه در مرحله هشتم خود از فیلتر اکسیژن ساز استفاده مینماید که با اضافه نمودن اکسیژن به آب باعث بهبود عملکرد گردش خون میشود، التراتک از هر نظر دستگاه کاملی است که دارای قیمت مناسبی نیز میباشد، از مزایای تصفیه آب التراتک میتوان به کیفیت، کارایی و عمر بالای قطعات نام برد، همچنین برند التراتک در بدنه خود حک برند التراتک را دارد تا با این نشانه بتوانید دستگاه تقلبی را از دستگاه اورجینال تشخیص دهید.

 

 

دستگاه تصفیه آب آکواکلر اورجینال

آکواکلر Aqua Clear جزو برندهای قدیمی است که در کشور تایوان تولید میشود و از تکنولوژی اسمز معکوس RO برای تصفیه کردن آب استفاده میکند، کیفیت ساخت و قطعات با کیفیت باعث شده تا این دستگاه در ایران از فروش بالایی برخوردار باشد، البته مدلهای مونتاژ داخل این دستگاه هم موجود میباشد که از قطعات تایوان و چین و ایران استفاده میکنند.
توجه داشته باشید دستگاه مونتاژ داخل به هیچ وجه کیفیت دستگاه اکواکلر اورجینال را ندارند، پس در خریدتان حتماً اورجینال بودن دستگاه را در نظر بگیرید.

حمل و نصب رایگان، پرداخت بعد از نصب و تست توسط کارشناسان شرکت، 2 سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر

 

 

دستگاه تصفیه آب آرتک

• تحت لیسانس آمریکا
• دارای 2 سال گارانتی

کمپانی آرتک در امارات فعالیت و تحت لیسانس آمریکا تولید میشود، دستگاه تصفیه آب آرتک طی 6 مرحله فیلترو با تکنولوژی اسمز معکوس به تصفیه آب میپردازد، این دستگاه را نمیتوان جزو بهترین ها معرفی کرد، اما عملکرد قابل قبولی دارد.

دستگاه آرتک قابلیت پایین آوردن سختی آب تا اندازه بسیار زیادی را دارد و دیگر نیازی نیست تا به فکر جرم کتری و رسوبات باشید.

عملکرد ممبران استفاده شده در دستگاه باعث میشود تا تمامی آلوده گی های موجود در آب نابود شود، ضمناً این دستگاه با هوزینگ دوبل اورینگ FOOD GRADE و شیر اهرمی بسیار شیک ارائه میشود.

دارای 2 سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر، حمل و نصب رایگان در سراسر کشور

 

 

دستگاه تصفیه آب کلین پیور

• ساخت تایوان
• دارای 18 ماه گارانتی

کلین پیور یک دستگاه با تکنولوژی اسمز معکوس RO است که از فیلترهای اینلاین برای تصفیه کردن آب استفاده مینماید،

فیلتر های اینلاین به جای استفاده از هوزینگ از فیلتر کاتریجی استفاده مینمایند و زمان تعویض فیلتر فیلتر به صورت کامل تعویض میشود،

از معایب فیلتر اینلاین میتوان به هزینه بالای آن نسبت به فیلترهای استاندارد اشاره کرد.

از مزایای فیلتر اینلاین هم این است که در زمان تعویض فیلتر نیازی به شستوشوی هوزینگ نخواهد بود.

تصفیه آب کلین پیور هم مانند دستگاههای دیگر قابلیت اضافه کردن فیلتر مرحله هفتم قلیایی و مرحله هشتم اکسیژن ساز را دارد و در مدل پایه به صورت شش مرحله عرضه میشود.

حمل و نصب رایگان، هزینه بعداز نصب و تست توسط کارشناسان شرکت انجام میپزیرد.

 

دستگاه تصفیه آب پیورلاین

• ساخت تایوان، تحت لیسانس آمریکا
• دارای 2 سال گارانتی

تصفیه آب پیورلاین در مدلهای هفت مرحله و هشت مرحله و با تکنولوژی اسمز معکوس قادر به تصفیه هرگونه املاح و آلاینده های اضافی موجود در آب است، این دستگاه از عملکرد قابل قبولی برخوردار است و دارای استاندارد جهانی NSF, WQT, FDA میباشد، ممبران و فیلترهای به کار رفته در این آب شیرین کن دارای کیفیت مطلوبی میباشد، عمربالای قطعات و کیفیت خوب این دستگاه همراه با قیمت نسبتاً پایین آن باعث شده تا یکی از گزینه های خرید باشد و فروش بالایی هم دارد

 

بهترین فیلتر‌های تصفیه آب خانگی

فیلترهای مرحله اول دستگاه وظیفه حذف آلاینده های فیزیکی آب مانند : گل ولای و شن و ماسه را از آب را برعهده دارند، سپس فیلتر کربن پودری و کربن بلاک که دارای الیافی از جنس مواد طبیعی مانند پوسته نارگیل هستند رنگ، طعم و بوی نامطبوع آب را بهبود میبخشند. غشای مببران که یکی از مهمترین فیلترهای موجود در این دستگاه ها است وظیفه از بین بردن و جدا سازی آلودگی های میکروبی از آب را برعهده دارد. همچنین در این مرحله سختی آب به کلی از بین میرود.

فیلترهای مینرال و یا فیلتر مواد معدنی که در مراحل آخر دستگاه های تصفیه نصب میشوند، وظیفه افزودن املاحی مانند کلسیم و منیزیم به آب را برعهده دارند، در حقیقت میتوان گفت که این فیلترها تمام املاح مضر موجود در آب را جدا میکنند و مواد معدنی مفیدی که ااستفاده از آنها برای بدن مفید است را به آب می افزایند.

به این دلیل که فیلترهای دستگاه های تصفیه آب هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند، مهم است که دستگاه را از مراکزی خریداری نمایید که خدمات پس از فروش ارائه کنند تا پس از خرید آنها با مشکل تهیه کردن فیلترها و قطعات مورد نیاز را نداشته باشید.

بهترین فیلتر‌های تصفیه آب خانگی

فیلترهای مرحله اول دستگاه وظیفه حذف آلاینده های فیزیکی آب مانند : گل ولای و شن و ماسه را از آب را برعهده دارند، سپس فیلتر کربن پودری و کربن بلاک که دارای الیافی از جنس مواد طبیعی مانند پوسته نارگیل هستند رنگ، طعم و بوی نامطبوع آب را بهبود میبخشند. غشای مببران که یکی از مهمترین فیلترهای موجود در این دستگاه ها است وظیفه از بین بردن و جدا سازی آلودگی های میکروبی از آب را برعهده دارد. همچنین در این مرحله سختی آب به کلی از بین میرود.

فیلترهای مینرال و یا فیلتر مواد معدنی که در مراحل آخر دستگاه های تصفیه نصب میشوند، وظیفه افزودن املاحی مانند کلسیم و منیزیم به آب را برعهده دارند، در حقیقت میتوان گفت که این فیلترها تمام املاح مضر موجود در آب را جدا میکنند و مواد معدنی مفیدی که ااستفاده از آنها برای بدن مفید است را به آب می افزایند.

به این دلیل که فیلترهای دستگاه های تصفیه آب هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند، مهم است که دستگاه را از مراکزی خریداری نمایید که خدمات پس از فروش ارائه کنند تا پس از خرید آنها با مشکل تهیه کردن فیلترها و قطعات مورد نیاز را نداشته باشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگى

دستگاه تصفیه کننده آب به روش اسمز معکوس معمولاً از شش مرحله شروع میشود. دستگاه شش مرحله به صورت استاندارد است و با اضافه شدن فیلترها بسته به نوع کارایشون قیمت دستگاه افزایش پیدا میکند. به طور مثال قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتربر مبنا شش مرحله تعیین شده است و با اضافه شدن فیلتر قلیلیى یا فیلترUV ماورا بنفش در تصفیه آب اختلاف قیمت رخ میدهد.

آیتم هاى دیگرى هم در قیمت دستگاه آب شیرین کن خانگى موثر است. مانند جنس و کیفیت قطعات و فیلتر ها مانند پمپ،ترانس، هاى پرشر و لوپرشر در تصفیه آب موثر است. همچنین نوع فیلترها و کیفیت آنها در قیمت دستگاه اثر دارد. تصفیه ایران با هدف رضایت مندى مشتریان عزیز تمامى دستگاه تصفیه آب در این مجموعه از بهترین قطعات و لوازم و با آخرین تکنولوژى روز دنیا و همینطور با استانداردهاى بین المللى آب ارائه و تولید میشود.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگى به آیتم هاى زیادى بستگى دارد که در قسمت پایین به آن میپردازیم. مهمترین علتی که باید به دنبال بهترین دستگاه آب شیرین کن خانگی باشیم این است که تصفیه آب مستقیما به سلامتی خود و خانواده ی ما مربوط میشود و اشتباه در انتخاب نادرست تصفیه کننده آب میتواند نتیجه ی بدی داشته باشد با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار، ممکن است یکی از معیارهای اصلی تصمیم گیری شما برای خرید، قبل از هرچیز، قیمت باشد. اما بهتر است بدانید که برخلاف توصیه برخی از فروشندگان ناآگاه، قیمت ارزان نه تنها معیار مناسبی برای تصمیم گیری نیست، بلکه می تواند دلیل بسیار محکمی برای نخریدن باشد! در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی عواملی زیادی دخیل هستند که آخرین مزیتی که برای شما باید مطرح باشد قیمت و زیبایی محصول است . بهتر است قبل از تصمیم گیری بر مبنای قیمت، به این نکته بسیار مهم توجه کنید که دستگاه آب شیرین کن خانگی به طور مستقیم با سلامتی و بهداشت خانواده و فرزندان شما در ارتباط است.

برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب های دیگر با کارشناسان ما تماس ۶۶۶۷۵۳۹۱ – ۰۲۱ _ ۴۶۰۶۰۰۵ – ۰۹۱۲ حاصل فرمایید.

 

به طور کلی قیمت دستگاه تصفیه آب تابع عواملی است که مهمترین آنها عبارتند از

1- تعداد و تنوع فیلترهای به کار رفته در دستگاه آب تصفیه کن خانگی
2- کیفیت طراحی دستگاه فیلتراسیون آب
3- کیفیت قطعات و اجزای دستگاه ( اتصالات، محفظه ها،‌سوئیچها ، پمپ و …)
4- عوامل موثر در هزینه های بالاسری تولید تصفیه آب ( تاییدیه ها ، گواهینامه ها، استانداردها،‌ کیفیت فضای تولید ، دستگاههای اتوماتیک و بهداشتی و …)
5- کیفیت گارانتی و خدمات پس از فروش
آنچه مسلم است،‌ مقایسه قیمت یکی از اصول اولیه خرید موفق و مدیریت مالی است. اما جهت خرید محصولاتی مثل آب شیرین کن خانگی که ارتباط مستقیم با سلامتی خانواده دارند، این معیار باید پس از بررسی سایر ملاکهایی که از اهمیت بیشتری برخوردارند، مورد بررسی قرار گیرد.

مهمترین علتی که باید به دنبال بهترین دستگاه تصفیه خانگی باشیم این است که تصفیه آب مستقیما به سلامتی خود و خانواده ی ما مربوط میشود و اشتباه در انتخاب نادرست تصفیه کننده آب میتواند نتیجه ی بدی داشته باشد

با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه خانگی در بازار، ممکن است یکی از معیارهای اصلی تصمیم گیری شما برای خرید، قبل از هرچیز ، قیمت باشد. اما بهتر است بدانید که برخلاف توصیه برخی از فروشندگان ناآگاه، قیمت ارزان نه تنها معیار مناسبی برای تصمیم گیری نیست، بلکه می تواند دلیل بسیار محکمی برای نخریدن باشد! در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی عواملی زیادی دخیل هستند که آخرین مزیتی که برای شما باید مطرح باشد قیمت و زیبایی محصول است . بهتر است قبل از تصمیم گیری بر مبنای قیمت دستگاه آب شیرین کن خانگی، به این نکته بسیار مهم توجه کنید که دستگاه آب شیرین کن خانگی به طور مستقیم با سلامتی و بهداشت خانواده و فرزندان شما در ارتباط است.

بعضی از دستگاه های تصفیه خانگی به قول فروشنده های آن مواد معدنی به آب اضافه میکنند توصیه من به شما این است که به شدت از خرید دستگاه تصفیه خانگی ای که این ویژگی را دارد اجتناب کنید بیاید فرض کنیم موادی را اضافه میکند که مفید است اگر به خاطر یک آسیب جزئی این تنظیم بهم بخورد مطمئن باشید همان مواد مفید تبدیل به عامل سرطان یا بیماری روده، کبد، معده یا خون میشود.

بسیاری از دستگاه های ارزان، محصول کشور چین هستند و از مواد اولیه غیربهداشتی و نامناسب ساخته می شوند. پلاستیک استفاده شده در اجزای آنها، از نوع نامرغوب و بازیافتی است. بعنوان مثال در تولید فیلترهای کربنی که جهت حذف کلر و گازهای شیمیایی در دستگاه های آب تصفیه کن خانگی استفاده می شوند، به جای استفاده از کربن مناسب، از زغال سنگ که حاوی فلزات سنگین می باشد، استفاده شده است. محیط هایی که برای تولید و مونتاژ دستگاه های تصفیه آب چینی استفاده می شوند، دارای استانداردهای لازم بهداشتی نیستند. در تولید این محصولات نامرغوب، از دستگاه های اتوماتیک استفاده نمی شود و تقریبا تمامی فرایند ها با دست انجام می شود. این درحالی است که کارگرانی که اجزای مختلف این دسته از دستگاه های تصفیه آب را مونتاژ می کنند دارای تاییدیه های بهداشتی نیستند و هیچ تضمینی مبنی بر سلامتی و بهداشت آنها وجود ندارد. مجموع این عوامل باعث می شود قیمت تمام شده تولید دستگاه نامرغوب کاهش پیدا کرده و ارزان تمام شوند.

نوع روش تصفیه آب در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب

یکى از آیتم هایى که در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب موثر است روش تصفیه است. این روش به دو بخش کلى تقسیم میشود.

الف : قیمت دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس

تکنولوژى اسمز معکوس تصفیه آب را میتوان آخرین تکنولوژى روز دانست. که دستگاهایى که از این روش استفاده میکنند از قیمت بالاترى به نسبت برخوردار هستند. تمامى دستگاهاى موجود در شرکت از تکنولوژى اسمز معکوس RO استفاده میکنند.

ب : قیمت دستگاه تصفیه آب با روش فیلتراسیون

نوع دیگرى از تصفیه آب خانگى روش فیلتراسیون است. قیمت دستگاه در این روش بسیار پایین تر است اما کیفیت آب به شدت پایین است. از این دستگاه بیشتر به عنوان پیش تصفیه استفاده میشود.

قیمت دستگاه بر اساس کشور سازنده

به طور کلى دستگاه یا به صورت پلم از کشور تایوان وارد کشور میشود یا قطعات از تایوان وارد میشود و در ایران منتاژ میشود. البته تشخیص این دو مدل آسان نیست اما با خواندن مقاله تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبى میتوانید به راحتى تشخیص دهید.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

نمیتوان پاسخ این سوال را به صورت قطعی ارائه کرد اما، لزوم استفاده از این دستگاه ها در مکان هایی مشخص میشود که میزان الاینده های موجود در آب زیاد باشد، و یا آب منطقه ای که در آن زندگی میکنید سختی زیادی داشته باشد. در ادامه برخی از خطراتی که عدم استفاده از دستگاه ایجاد میکند را بررسی میکنیم.

خطرات میکروبیولوژیکی

آلاینده های میکروبی موجود در آب، بیماری زا ترین موادی هستند که در آب وجود دارند، حدف این مواد از آب آشامیدنی لازم و ضروری است. باکتری ها و از طریق فاضلاب و .. به آب افزوده میشوند. که شامل انگل ها و ویروس های بیماری زا هستند.

خطرات مواد شیمیایی

آفت کش ها و مواد سمی موجود در آب میتوانند باعث بیماری های زیادی شوند، این مواد بیشتر در مناطق روستایی و آب های زیر زمینی یافت میشوند، به این دلیل که در این مناطق کشاورزی انجام میشود، افت کش ها ممکن است به آب آشامیدنی راه پیدا کنند.

نیترات و نیتریت هم مواد دیگری هستند که در آب یافت میشوند، این ماده که حاصل وجود مواد شیمایی، فاضلاب و کودهای شیمایی در آب هستند، باعث بروز بیماری های کلیوی در بیماران میشود.

در برخی مناطق که سختی آب زیاد است مواردی همچون آلومینیوم در آب آشامیدنی پیدا میشوند که مصرف آنها برای بدن انسان عوارض شدیدی را در پی خواهد داشت.

انواع دستگاه های تصفیه کننده آب

اگر برای خرید دستگاه تصفیه آب به بازار مراجه کرده باشید انواع مختلفی از این دستگاه ها را در بازار می یابید، این دستگاه ها دارای فیلتر های مختلفی هستند و از تکنولوژی های گوناگونی برای تصفیه کردن آب استفاده میکنند، در ادامه انواع این دستگاه ها را بررسی میکنیم.

تصفیه آب RO یا اسمز معکوس

روش تصفیه آب اسمز معکوس را میتوان یکی از برترین روش های تصفیه آب خانگی برشمرد که در آن از فناوری های غشایی و فیلترهای متعددی استفاده میشود. تا ناخالصی ها و نمک موجود در آب حذف شود. به همین دلیل هم اختصارا به این دستگاه ها دستگاه های آب شیرین کن گفته میشود.

در این روش آب خام توسط پمپ وارد دستگاه های تصفیه آب میشود و با عبور از غشا نیمه تراوا تصفیه میشود و و آب خالص به داخل مخزن دستگاه و آب تغلیظ به خارج از دستگاه انتقال پیدا میکنند.

تصفیه آب UF یا الترافیلتراسیون

این روش هم عملکردی مانند دستگاه های اسمز معکوس دارند اما غشای آن درای حفره های بزرگتری در این روش تمام عوامل بیماری زا مانند باکتری ها از آب جدا میشوند و از بین میروند.

تصفیه آب UV یا فناوری فرابنفش

در این روش تمام میکروب ها و آلاینده های آب استفاده از اشعه فرابنفش از بین میروند، برای انجام فرایند های اینکار از یک لامپ جیوه ای استفاده میشود که این قایلیت را دارد که بیش از 99 درصد ناخالصی های موجود در آب را از بین ببرد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

در حال حاضر میتوان گفت که بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران دستگاه های تصفیه به روش RO یا دستگاه های اسمزمعکوس هستند که در تنوع زیادی در بازار ایران یافت میشوند.

همانطور که گفته شد اسمز یک فرایند طبیعی است که از فرایند هایی که در طبیعت انجام میشود الهام گرفته شده است، این روش مشابه روش انجام شده در ریشه گیاهان است، که آب را از خاک جدا میکنند و تنها آب را بالا میکشند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی

به این دلیل که در کشور ما نمایندگی معتبر دستگاه های آب شیرین کن زیادی وجود ندارند، افراد سو استفاده گر دست به وارد کردن دستگاه های تصفیه کننده آب و پخش آنها کرده اند، به این دلیل که دستگاه های تقلبی دارای ظاهری تقریبا مشابه دستگاه های اصل هستند تشخیص اصالت آنها بسیار مشکل است، به همین دلیل نمیتوان اطمنیان داشت که دستگاهی که خریداری میشود فیک است یا اصل.

اما یکی از روش هایی که خیال شما را از بابت خرید دستگاه های آب شیرین کن خانگی کاملا آسوده خواهد کرد، خرید دستگاه از نمایندگی مجاز دستگاه تصفیه است، پس اگر قصد خرید دستگاه تصفیه خانگی را دارید حتما آن را از نمایندگی فروش معتبر خریداری نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت آنها راحت باشد.

بازرگانی تصفیه ایران دارای نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه کنند آب از جمله برند های سافت واتر، سی سی کا و اسمارت است و همچنین یکی از بزرگترین وارد کننده های دستگاه های تصفیه آب در ایران محسوب میشود.

استانداردهای جهانی دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که پیش تر گفتیم دستگاه های تصفیه آب باید برچسب های استاندارد بین المللی داشته باشند که از جمله این استاندارد ها میتوان به WQA و NFS اشاره داشت.

استاندارد WQA، استاندارد انجمن کیفیت آب است که بهبود کیفیت آب را بررسی میکند و همه محصولات باید این استاندارد را داشته باشند.

استاندارد NFS یا استاندارد بنیاد ملی بهداشت، داشتن تاییده این سازمان به این معنی است که این دستگاه از نظر بهداشتی کیفیت لازم را دارد، این استاندارد در تمام دنیا ارزشمند است. همه دستگاه های تصفیه وارداتی باید این دو استاندارد را داشته باشند. وجود تاییده های بیشتر به معنای کیفیت بهتر محصولات ارائه شده است.

بازرگانی تصفیه ایران وارد کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات دستگاه های تصفیه آب است، که همه روزه آماده ارائه خدمات و فروش انواع دستگاه ها به صورت آنلاین است.

پیش فیلتراسیون آب ورودی ساختمان

یکی دیگر از دستگاه هایی که در بازار ایران موجود هستند، دستگاه های ورودی ساختمان اند که میتوان از آنها برای تصفیه کردن آب کل وردی ساختمان استفاده نمود، این دستگاه ها بر بخش مرکزی ساختمان نصب میشوند و املاح و آلاینده های موجود در آب کل ورودی ساختمان را حذف میکنند، مزیت استفاده از آنها در مکان هایی است که آب دارای شن و ذرات درشتی است که هم در آب آشامیدنی و هم در آب استحمام وجود دارد. این روش بیشتر به عنوان یک پیش فیلتراسیون استفاده میشود.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید میزان آب مصرفی روزانه است، مثلا دستگاهی که برای یک خانواده که تنها برای آشامیدن و پخت و پز نیاز به فیلتراسیون آب دارند با دستگاه مورد نیاز در یک استخر متفاوت است.

اگر میزان شن و ماسه موجود در آب زیاد است و در حین شست و شو با مشکل مواجه میشوید، میتوانید از سردوشی استفاده نمایید که قدرت حذف ذرات درشت آب را داشته باشد و برای آشامیدن و پخت و پز هم دستگاه های فیلتراسیون خانگی استفاده نمایید که در انواع و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و قابلیت های زیادی را برای شما فراهم میکنند.

تصفیه آب صنعتی

اگر آب مصرفی شما مستقیما از طریق رودخانه و چاه تامین میشود باید دستگاهی را خریداری کنید که از فیلترهای قدرتمندی ساخته باشد و نسبت به دستگاه های خانگی قدرت بالاتری برای حذف آلاینده ها داشته باشد. البته این مدل ها نسبت به انواع خانگی از قیمت بالاتری برخورداراند و هزینه نگهداری از آنها کمی بالا است.

اجزای مهم دستگاه تصفیه آب

مهمترین اجزای بکار رفته در دستگاه تصفیه کنند آب خانگی شامل، فیلترها، سوییچ های محافظ پمپ، مخزن، شیر آب خروجی از دستگاه، شلنگ ها و اتصلات هستند که همگی تشکیل یک دستگاه فیلتراسیون آب را میدهند.

محفظه فیلتر دستگاه: این محفظه همان مکانی هستند که برای نگهداری فیلترها در نظر گرفته شده است، هر یک از فیلتر های اول تا ششم جای مخصوص به خود را دارند و در مکان مشخصی قرار میگیرند.

شیر آب خروجی از دستگاه: شیر دستگاه یکی از مهمترین قطعات آب است که با توجه به نوع دستگاه در مکان مشخصی نصب میشود. به همین دلیل لازم است که در هنگام خرید دستگاه، دستگاهی را انتخاب کنید که کیفیت مناسب و سلامت خوبی داشته باشد.

خرید اینترنتی از فروشگاه تخصصی دستگاه تصفیه آب

بسیاری از شرکت هایی که در زمینه واردات دستگاه های تصفیه کننده آب فعالیت دارند محصولاتشان را به صورت اینترنتی هم عرضه میکنند، از آنجایی که در سال های اخیر خرید اینترنتی رواج زیادی پیدا کرده است بیشتر افراد خرید اینترنتی را نسبت به خرید به صورت حضوری ترجیح میدهند.

بازرگانی تصفیه ایران هم یکی از شرکت هایی است که محصولات خود را برای رفاه بیشتر به صورت اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد، شما میتوانید در خانه خود تنها با چند کلیک محصول مورد نظر را سفارش دهید و دستگاه را در درب منزلتان سفارش دهید.

همچنین این مرکز برای خریداران به صورت اینترنتی تخفیف های قابل توجهی را در نظر گرفته است، که وجه تمایز این مرکز با سایر مراکز است، همچینین برای بالابردن اطلاعات شما در زمینه تصفیه آب مقالات متعددی را برای شما آماده کرده ایم که با خواندن آنها میتوانید اطلاعات زیادی را در این زمینه کسب نمایید. همچنین میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوره خرید دستگاه را دریافت کنید.

نحوه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید دستگاه فیلتراسیون آب میتوانید به رو روش عمل کنید، در این حالت باید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و یا با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید، تا کارشناسن فروش مجموعه درخواست شما ثبت کنند و با هماهنگی های انجام شده با کارشناسان فنی دستگاه مورد نظر به همراه کارشناس فنی برای شما ارسال خواهد شد و کارشناس شرکت به نصب رایگان دستگاه آب تصفیه کن در محل شما میپردازند.

کارشناسان نصب دستگاه، پس از نصب سختی آب را تست میکنند و دستگاه را را با عملکرد مناسب و استاندارد به شما تحویل میدهند، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای چیست؟

دستگاه آب شیرین کن 6 مرحله ای یکی از جامع ترین دستگاه های تصفیه کننده آب است که در بازار وحود دارد، این دستگاه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران و جهان به حساب می آیند.

تصفیه کننده های آب خانگی 6 مرحله ای به دستگاه هایی گفته مبشوند که عملیات فیلتراسیون آب را با استفاده از 6 مرحله فیلتر انجام میدهند، البته همه فلرتهای موجود در این دستگاه ها آب را تصفیه نمیکنند و برخی از آنها مواد معدنی را به آب می افزایند. و همچنین آب را قلیایی کرد و تحویل شما میکنند.

چرا بازرگانی تصفیه ایران را انتخاب کنیم؟

شركت تصفیه ایران با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه واردات، صادرات و فروش دستگاه فیلتراسیون آب خانگى، صنعتى و نیمه صنعتى را با بهترین خدمات پس از فروش جهت رضایت مندى شما مشتریان عزیز ارائه میدهد، و همچین این افتخار را داریم كه بهترین دستگاه هاى روز صنعت آب را با بهترین استاندارد هاى جهانى و با نازلترین ترین قیمت ارائه دهیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

برترین و با کیفیت ترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی سیستم اسمز معکوس RO است، که به طور کامل عملیات تصفیه آب را انجام میدهد و همچنین مواد معدنی مورد نیاز را به آب می افزاید.

دستگاه های تصفیه آب شش مرحله ای مناسب تر است یا دستگاه های پنج مرحله ای؟

به طور کلی دستگاه های تصفیه آب خانگی که از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده میکنند دارای حداقل 5 مرحله هستند، اما در برخی مدل های این دستگاه ها مدل های شش مرحله ای تا نه 9 مرحله ای هم به فروش میرسند، تفاوت دستگاه های با تعداد مراحل بالاتر وجود فیلتر مینرال است که عمل افزودن مواد معدنی به آب را انجام میدهد.

گارانتی دستگاه های تصفیه آب خانگی شامل چه چیزهایی است؟

تمام قطعات دستگاه های تصفیه آب ارائه شده توسط این مرکز از جمله: مخزن، اتصالات و شلنگ ها شامل گارانتی هستند و در صورت بروز مشکل آنها را تعویض میکنیم.

بهترین وارد کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران?

بازرگانی تصفیه ایران با داشتن بیش از پنجاه نمایندگی در ایران یکی از بهترین واردکنندگان و مراکز پخش دستگاه تصفیه آب از بهترین برندهای تایوانی است، که واردات و مونتاژ دستگاه های، خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر در ایران برعهده دارد.

تصفيه آب سافت واتر شش مرحله

  • یك سال گارانتى
  • شیر برداشت فلكه اى
  • مخزن ١٦ لیترى تانك پرو
  • هوزینگ تك اورینگ
  • ممبران ١٣ لایه فیلمتك

تصفيه آب كامتك ٧فيلتر

  • ابعاد: ٤٢ سانتى متر طول، ٣٦سانتى متر عرض، ٥٠ سانتى متر ارتفاع
  • ٧ مرحله قلیایى
  • روش اسمز معكوس Ro
  • ساخت كشور تایوان
  • وزن دستگاه: ١٩ كیلوگرم

تصفيه آب سى سى كا ٨ فيلتر

  • مدل: RO8 ENERGY ٨
  • فناورى اسمز معكوس تصفیه آب
  • فیلتر مواد معدنى
  • هوزینگ دوبل اورینگ
  • فیلتر قلیایى كننده
  • مخزن تانك پك تایوان

تصفيه آب اسمارت ٧فيلتر كيسى

  • ظاهر بسیار شیك و زیبا
  • مخزن تانك پك ١٩ لیترى
  • پمپ قدرتمند داراى 125psi قدرت
  • ممبران قدرتمند فیلمتك 13

تصفيه آب اكواپرو مدل 704YTP ٧فيلتر

  • ساخت تایوان، تحت لیسانس آمریكا
  • ممبران ١٣ لایه فیلمتك
  • استاندارد FDA
  • هوزینگ تك اورینگ
  • مخزن 20 لیتری

تصفیه آب اسمارت ٦فيلتر با كيت هوشمند

  • سیستم هشدار تعویض فیلتر
  • 6 مرحله قلیایى
  • طول ٤٠ سانتى متر، ارتفاع ٥٠سانتى متر، ٢١سانتى متر
  • ساخت كشور تایوان
  • وزن دستگاه:٩كیلوگرم

تصفیه آب اكواپرو مدل 703BTP ٧فیلتر

  • تصفیه آب در شبانه روز ٢٧٥ لیتر
  • ممبران فیلمتك ١٣ لایه
  • فیلتر قلیایى كننده آب
  • هفت مرحله
  • دو سال گارانتى طلایى تصفیه ایران

تصفیه آب التراتك 8 فیلتر

  • مدل ٨فیلتر اسمزمعكوس
  • شیر برداشت اهرمى بسیار شیك
  • پمپ بسیار قدرتمند و كم صدا و لرزش با 125PSI قدرت
  • هوزینگ دوبل اورینگ
  • ذرات كمتر از 0.0001 میكرون و با ضریب ٩٩.٩
5/5 (1 Review)